programmingadult

ساخت وبلاگ

نکات آموزشی

معلم ابتدا به اسکرچ جونیور دانش آموزان نشان می دهد که چگونه Scratch Junior را شروع کنند. وقتی همه برنامه را شروع کردند، به آنها نشان می دهد که چگونه یک دستورالعمل حرکت را به منطقه برنامه نویسی بکشند و چگونه چندین دستورالعمل را به هم متصل کنند. دانش آموزان مشاهده می کنند که گربه چگونه به دستورالعمل ها واکنش نشان می دهد.

علامت سوال روی صفحه اولیه، در میان چیزهای دیگر، ارائه کوتاهی از عملکردهای مختلف Scratch Junior را پنهان می کند. این ارائه مقدمه بسیار خوبی برای معلم است، ممکن است برای دانش آموزان کمی سریع باشد. می توانید این ارائه را یکی یکی به آنها نشان دهید. 10 ثانیه اول در اینجا کافی است.

اگر معلم تبلت خودش را داشته باشد که تصویر آن را روی دیوار پخش کند، مزیت بزرگی است. به این ترتیب او می تواند به تدریج عملکردهای مختلف را نشان اسکرچ جونیور داده و توضیح دهد. هشدار، بسته به نوع تبلت، طرح ریزی کم و بیش پیچیده است.

شروع کار با اسکرچ جونیور (در گروه های دو نفره)

دانش آموزان در یک گروه به طور مرتب تبلت را به نوبت استفاده می کنند. اولین کسی که اقدام می کند برنامه را باز می کند. سپس با ضربه زدن بر روی علامت مثبت (روی "ورق سفید") پروژه جدیدی ایجاد می کند. او اولین تلاش ها را برای دیe برای اجرای گربه روی صفحه نمایش همانطور که معلم نشان داد.

 

معلم به دانش آموزان زمان کافی می دهد تا دستورالعمل های حرکتی را امتحان کنند. تجربه نشان داده است که حدود 5 دقیقه برای هر دانش آموز کافی است.اسکرچ جونیور هر دانش آموز باید سعی می کرد به گربه اجازه دهد در سراسر صحنه بدود: به سمت راست و چپ، بالا و پایین. گربه همچنین می تواند در هر دو جهت بچرخد، پرش کند و به موقعیت شروع بازگردد. همه این دستورالعمل ها را می توان با هم مرتبط کرد.

 

معلم روی نماد شبکه (که در بالا سمت چپ بالای تنظیمات ایرانیان سایبر صحنه، در سمت راست نماد تمام صفحه قرار دارد) ضربه می‌زند و نشان می‌دهد که چگونه یک جعبه متفاوت هر بار آبی می‌شود، برای مثال وقتی گربه را با انگشت خود قرار می‌دهید. بیش از صحنه تنظیم می کشد. کادر آبی موقعیت فعلی گربه را نشان می دهد. در شکل 3 گربه در ردیف 3 (از پایین) و ستون 5 (از سمت چپ) قرار دارد. دانش‌آموزان همچنین روی نماد شبکه روی تبلت‌های خود ضربه می‌زنند (شبکه ظاهر می‌شود) و یک سری کارهای کوچک را حل می‌کنند.

 

وظایف: کنترل حرکات گربه اسکرچ جونیور (در گروه های دو نفره)

اولین کار بسیار آسان است، سپس سطح دشواری افزایش می یابد.

 

وظیفه 1: از گربه بخواهید سه جعبه به سمت راست و دو جعبه به سمت بالا راه برود.

وظیفه 2: گربه باید از چپ به راست در کل صفحه بدود. هر چهار قدم او باید یک پرش کوچک انجام دهد (از ستون 3 شروع کنید).

وظیفه 3: گربه باید کل صحنه را دور بزند. شروع: ستون 3، ردیف 3.

برای هر کار، یک دانش آموز به جلو می آید و راه حل اسکرچ جونیور را روی تبلت معلم متصل به پروژکتور نشان می دهد. ممکن است برخی از دانش‌آموزان قبلاً متوجه شده باشند که عدد 1 که تقریباً در تمام دستورالعمل‌های حرکتی ظاهر می‌شود، می‌تواند با عدد دیگری 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : اسکرچ جونیور, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:43

در حالت ایده آل، کلاس برای این اسکرچ جونیور درس تقسیم می شود تا معلم زمان بیشتری برای کمک به هر گروه داشته باشد.

اگر یک تبلت توسط دانش آموزان مختلف یکی پس از دیگری (به دلیل تقسیم درس) استفاده می شود، معلم باید مطمئن شود که دانش آموزان برنامه های خود را با نام های مختلف ذخیره می کنند. در غیر این صورت خطر بازنویسی فایل ها وجود دارد. به عنوان مثال، نام تمام فایل های نیمی از کلاس می تواند با A و فایل های نیمه دوم کلاس با B شروع شود.

لوح ها باید به صورت متوالی شماره گذاری شوند تا دانش آموزان بارها و بارها از یک درس به درس دیگر همان تبلت را دریافت کنند.

Start Scratch Junior - یک مقدمه کوتاه (همه با هم)

معلم صفحه اصلی Scratch Junior را اسکرچ جونیور روی دیوار نمایش می دهد تا برخی از اصول اولیه را برای دانش آموزان توضیح دهد.

 

شروع کنید

برای شروع Scratch Junior، یک بار روی نماد آبی رنگ با سر گربه در لیست برنامه های نصب شده روی تبلت ضربه بزنید.

دو نماد روی صفحه تبلت ظاهر می شود: خانه و علامت سوال. اگر روی خانه ضربه بزنید، صفحه جدیدی با هر چیزی که با Scratch Junior در این تبلت ایجاد و ذخیره شده است ظاهر می شود.

 

اگر می خواهید برنامه جدیدی بنویسید، روی نماد مثبت ضربه بزنید. صفحه شروع ظاهر می شود که در کاربرگ 21 (صفحه شروع Scratch Junior) نشان داده شده است.

 

 

شکل 1: صفحه اصلی (منطقه با برنامه اسکرچ جونیور ایرانیان سایبر های قبلاً ذخیره شده) و نماد بعلاوه (یک برنامه جدید بنویسید)

اصل یک توالی دستورالعمل

در مرکز صفحه یک مستطیل خاکستری روشن با یک گربه روی آن قرار دارد. در این مستطیل دانش آموزان داستان ملایکا را بازگو می کنند. برای برنامه‌ریزی داستان، دستورالعمل‌ها (تکه‌های کوچک و رنگارنگ پازل) در نوار سفید زیر صحنه کشیده می‌شوند. این منطقه برنامه نویسی است. سیلوئت گربه در سمت چپ نشان می دهد که دستورالعمل ها برای گربه اعمال می شود. به عنوان مثال، می توانید انگشت خود را روی قطعه پازل که به رنگ قرمز دایره شده است قرار دهید و قطعه پازل را به قسمت برنامه نویسی بکشید. اگر سپس روی این قطعه از اسکرچ جونیور پازل ضربه بزنید، می توانید ببینید که چگونه گربه کمی به سمت راست حرکت می کند.

 

 

می توانید دستورالعمل های اضافی را به ناحیه برنامه نویسی بکشید و آنها را به دستورالعمل قبلی متصل کنید (شکل 2 را در زیر ببینید). اگر روی بلوک دستورالعمل ضربه بزنید، گربه همه دستورالعمل ها را یکی پس از دیگری اجرا می کند - از چپ به راست. هنگامی که یک دستورالعمل در حال انجام است، قطعه مربوطه از پازل کمی تیره تر می شود.

شکل 2: دنباله ای از دستورالعمل ها

(که بلوک دستورالعمل نیز نامیده می شود)

یک بلوک دستورالعمل در ناحیه برنامه نویسی زیر روال  اسکرچ جونیور نامیده می شود. چندین زیر روال می توانند به صورت موازی اجرا شوند. به مجموع همه برنامه های فرعی برنامه می گویند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : اسکرچ جونیور, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 331 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:40

برنامه Minecraft توسط Mojang سوئدی برنامه نویسی کامپیوتر توسعه داده شده است که اکنون متعلق به مایکروسافت است، تقریباً برای تمام دستگاه های تلفن همراه Pocket Edition - Bedrock Edition برای تبلت Ipad،

 گوشی های هوشمند و ویندوز 10 در دسترس است که می توانید آن را با قیمتی معادل 100 دلار در فروشگاه های مختلف خریداری و دانلود کنید. حدود € 7. در حالی که برای PC و نسخه های دیگر حدود 30 €.

تمایلی به استانداردسازی محتویات بین همه نسخه ها وجود دارد و اکنون تنها تفاوت واقعی در نسخه رایانه شخصی نهفته است که نسخه JAVA نیز نامیده می شود و اساساً تنها نسخه ای است که می تواند توسط کاربران با MODهایی که به شما امکان تغییر و ارتقاء حتی را می دهد برنامه نویسی کامپیوتر بسیار قابل تغییر باشد. رادیکال

دوره را با Minecraft STEM، Coding، Soft-Skills بیاموزید

دوره ای را برای کودکان ارائه دهید تا با بازی Minecraft Coding، آموزش رشته های STEM، علوم، ریاضیات، تاریخ، جغرافیا، انرژی، مدارها، حل مسئله، مهارت های نرم، یاد بگیرند. نسخه های معلم و کلاس

Minecraft هدف از بازی چیست؟ ^

بیایید با گفتن اینکه هدف واحدی از بازی وجود ندارد شروع کنیم، هرکسی می تواند همانطور که دوست دارد بازی کند. هیچ امتیازی برای جمع آوری یا قوانینی برای رعایت وجود ندارد، بنابراین تنها محدودیت استفاده در تخیل کسانی است که از آن استفاده برنامه نویسی کامپیوتر می کنند.

ممکن است در نگاه اول ابتدایی و با گرافیکی با وضوح پایین به نظر برسد، اما به زودی مشخص می شود که این بازی شگفتی های متعددی را در انتظار خود دارد.

به‌روزرسانی Minecraft: Better Together اکنون در ایرانیان سایبر دسترس است! با هم فعال شد!

می توانیم آن را نسخه مدرن آجرهای لگو ساعت اول بدانیم. در Minecraft شما در یک دنیای مجازی غوطه ور هستید، با قوانین فیزیکی بسیار خاص آن و به محیط هایی با ویژگی های مختلف به نام بیوم (صحرا، دریا، یخ و غیره) تقسیم می شوید، همه چیز مربع است و از بی شمار بلوک-آجر رنگی تشکیل شده است.

برخلاف بسته بندی آجرها، منابع آنها نامحدود است و فضایی را برای خلاقیت لجام گسیخته باقی می گذارد، در واقع ساخت و سازهای کمی از کاربران، دست کم، چشمگیر هستند، با تغییرات نامحدود بازسازی، خلاقیت های کاملاً خارق العاده، ماشین آلات، تنظیمات و / یا برنامه نویسی کامپیوتر کل دنیاها .

با Minecraft بازی کنید

پدیده Minecraft از تطبیق پذیری آن ناشی می شود. این یک تعامل مداوم با یک محیط سه بعدی غنی است که تقریباً تمام حواس را در بر می گیرد. حالت چند نفره این بازی به شما این امکان را می دهد که در زمان واقعی حداکثر 5 کاربر-دستگاه را در وای فای یا هزاران نفر با استفاده از سرورها بازی کنید و مهارت های کار گروهی، حل مسئله و کار بر روی یک پروژه را به شدت توسعه دهید.

سازندگان به‌طور دوره‌ای به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزی را اجرا می‌کنند، بازی را هر چه بیشتر غنی‌تر و جذاب‌تر می‌کنند، و همکاری می‌کنند. در نظر گرفتن پیشنهادات جامعه هواداران در سراسر جهان.

کاربران همچنین می توانند از بین هزاران پوست مختلف، مثلاً لباس / لباس برای شخصیت خود انتخاب کنند. اینها تنها چند دلیل است که چرا Minecraft در اوایل سال 2014 به یکی از پرفروش ترین بازی های ویدیویی در جهان تبدیل شد! برای اضافه کردن، شاید بیش از یک بازی، Minecraft یک زمین بازی غول پیکر است

Minecraft عناصر را مسدود می کندMinecraft چگونه شروع کنیم و چگونه بازی کنیم ^

هدف بازی بسته به حالت انتخاب شده توسط کاربر برنامه نویسی کامپیوتر متفاوت است. یکی از جنبه های کلیدی موفقیت Minecraft این بود که بتواند با افراد بیشتری بازی کند. در نسخه Pocket Edition بازی در یک شبکه Wi-Fi با دوستان بسیار آسان است. در هر صورت شما با یک دنیای سه بعدی، با گیاهان، حیوانات، اشیاء و ابزارهای مختلف تعامل دارید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی کامپیوتر, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 327 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:40

Minecraft یکی از موفق ترین برنامه نویسی کامپیوتر بازی های دهه گذشته است که باعث ظهور جامعه عظیمی از بازیکنان و طرفداران شده است. موفقیت آن توسط مایکروسافت، مالک فعلی پس از خرید Minecraft در سال 2014 در ازای 2.5 میلیارد دلار، دور نماند.

دلیل چنین محبوبیتی چیست؟ عوامل متعددی دخیل هستند. از یک طرف، ماهیت و قابلیت بازی عنوان - همه چیز بر اساس تخیل و خلاقیت در طول ساخت است، به آزادی حرکت و گزینه های فوق العاده ای می دهد.

از سوی دیگر، این یک بازی بدون پایان یا محدودیت های شناخته شده است که با عملکرد آموزشی طراحی شده است اما در عین حال ساعت های بی پایان برنامه نویسی کامپیوتر سرگرمی را تضمین می کند. این ترکیب سرگرمی، شخصی سازی و یادگیری ترکیبی عالی است.

به این دلایل باید موارد دیگری مانند جامعه عظیم کاربران آن را اضافه کرد که فقط امکانات بقیه بازیکنان را غنی و گسترش می‌دهد، فشاری که چندین یوتیوب‌بر معروف با پخش بازی‌های خود یا حضور عملی آن به بازی داده‌اند. انواع پلتفرم های بازی دسکتاپ یا قابل حمل. امروزه Minecraft فقط یک بازی ویدیویی نیست، بلکه تقریباً یک دین برای بازیکنان آن است. دوره های نمره دهی مدارس، مسابقات مشاغل دولتی. دوره های IT گواهینامه فناوری اطلاعات اروپا ECDL / ICDL توسط MIUR ATA Call و Teachers 2022 به رسمیت شناخته شده است.

حداکثر امتیاز مسابقه INPS، تماس Carabinieri، پلیس، دانشگاه، ANAS، Health ASL و بیمارستان، منطقه نهادهای عمومی. دوره های نمره دهی مدارس، برنامه نویسی کامپیوتر مسابقات مشاغل دولتی. دوره های IT گواهینامه فناوری اطلاعات اروپا ECDL / ICDL توسط MIUR ATA Call و Teachers 2022 به رسمیت شناخته شده است.

حداکثر امتیاز مسابقه INPS، تماس Carabinieri، پلیس، دانشگاه، ANAS، Health ASL و بیمارستان، منطقه نهادهای عمومی. دوره آنلاین گواهینامه رانندگی کامپیوتر اروپایی

اطلاعیه های ویژه معلمان جی پی اس تبلیغی مدرسه و کارکنان ATA

دوره با 4 گواهینامه MIUR به رسمیت شناخته شده ویژه معلمان GPS 2022 (رتبه‌بندی استانی و موسسه) برای جایگزین‌هایی که با شماره OM اداره می‌شوند. 60/2020. دوره ایرانیان سایبر آنلاین GPS Teachers 4 MIUR گواهینامه های IT شناخته شده از 119.99 یورو همه شامل. حداکثر امتیاز رتبه بندی 2 امتیاز

منابع دیجیتالی DAD آموزش از راه برنامه نویسی کامپیوتر دور به زبان انگلیسی/ایتالیایی، دسترسی رایگان به شبکه NAS، جامعه بین المللی دانش آموزان، مربیان، والدین و محققان را با منابع منتخب برای توسعه پایدار و با الهام از تجربیات آموزشی و اصول مدرسه Ad Astra Nova که توسط آن تأسیس شده است، به شبکه NAS نظم می دهد. ایلان ماسک (تسلا / اسپیس ایکس)

بازی با نسخه های Minecraft و هزینه ها؟ چگونه دانلود و نصب کنیم؟Minecraft هدف از بازی چیست؟Minecraft چگونه شروع کنیم و چگونه بازی کنیم

حالت خلاقانه Minecraft حالت بقای Minecraft کدنویسی و حل مسئله با Minecraft - ساعت کد در CoderDojos و در مدرسه

نسخه آموزشی Minecraft برای مدارس، اما نه تنها ...مزایای Minecraft برای یادگیری و آموزش معایب بازی Minecraft

کتاب ها و ابزارک های Minecraft

بازی با Minecraft از سال 2009، ما اغلب در مورد بازی ویدیویی #Minecraft صحبت می کنیم، میلیون ها کودک که "دیوانه می شوند" و ساعت ها صرف قرار دادن و حذف بلوک ها یا ویدیوهای YouTube می کنند - والدین برای این پدیده جدید آماده نیستند - معلمان تشویق می شوند از نسخه آموزشی Minecraft استفاده کنند.

مدرسه برای تقریبا هر رشته. شما چی فکر میکنید؟ اجازه دهید در موردش صحبت کنیم! اگر به این موضوع علاقه دارید، در مقالات بعدی در مورد تجربیات و آزمایشات انجام برنامه نویسی کامپیوتر شده به عنوان مربی و والدین به شما خواهم گفت https://wp.me/p4QRf5-1ku

با Minecraft بازی کنید بازی با نسخه های Minecraft و هزینه ها؟ چگونه دانلود و نصب کنیم؟ 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی کامپیوتر, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 744 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:37

مقالات و ویدیوهای ما کلاس های تابستانی را که طیف گسترده ای از موضوعات کاتلین را به شما آموزش می دهند، بررسی کنید.

راهنمای برنامه‌نویسان و تیم‌هایی را که می‌خواهند به Kotlin سوئیچ کنند را در صفحات developers.android.com/kotlin بخوانید.

از زمانی که 3 سال پیش به طور رسمی پشتیبانی را به Kotlin اضافه کردیم، برای پشتیبانی از این زبان و اکوسیستم شگفت‌انگیز جلو آمده‌ایم. همراه با JetBrains، ما پایه‌ای را برای Kotlin تشکیل داده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که زبان به خوبی پیر می‌شود، مثلاً از طریق یک فرآیند کنترل دقیق تغییر. مشارکت‌های ما فراتر از آن است: Google تیمی از مهندسان دارد که در کامپایلر Kotlin به‌عنوان یک شغل تمام‌وقت مشارکت می‌کنند، APIهای Jetpack که ما می‌سازیم نه تنها از Kotlin پشتیبانی می‌کنند، بلکه اولین Kotlin هستند،کلاس های تابستانی  و ما متعهد به ساخت Kotlin در Android هستیم. یک تجربه بی دردسر

همچنین ممکن است به موضوعات علاقه مند باشید

آیا یادگیری کاتلین دشوار است؟

یادگیری آن آسان است و به لطف قابلیت همکاری با جاوا می توان از آن در برنامه های موجود استفاده کرد. این مزایا به توضیح اینکه چرا در میان توسعه دهندگان چنین محبوبیتی دارد، کمک می کند. اگر برای یادگیری Kotlin آماده هستید، در Kotlin Bootcamp for Programmers که با مشارکت Google توسعه یافته است، ثبت نام کنید.

آیا یادگیری کاتلین کلاس های تابستانی آسان است؟

یادگیری آسان برای هر کسی که تجربه توسعه قبلی دارد، درک و یادگیری Kotlin تقریباً بدون دردسر خواهد بود. نحو و طراحی کاتلین برای درک ساده و در عین حال استفاده از آن بسیار قدرتمند است. این یک دلیل کلیدی است که چرا کاتلین از جاوا به عنوان زبان اصلی برای توسعه برنامه های اندروید پیشی گرفته است.

آیا کاتلین 2020 ارزش یادگیری دارد؟

Kotlin یک زبان منبع باز با یادگیری آسان است که بر ایرانیان سایبر روی ماشین مجازی جاوا اجرا می شود. … به عنوان یکی از سریع‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در حال رشد در سال‌های اخیر، Kotlin یک انتخاب بسیار عاقلانه برای برنامه‌نویسان اندروید و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن است تا در سال ۲۰۲۰ بیاموزند.

آیا کاتلین آینده ای دارد؟

کاتلین حدود پنج سال است کلاس های تابستانی که وجود دارد، اما در نهایت به نسخه 1.0 آماده تولید امسال رسیده است. ... یکی دیگر از دلایل مهم آینده درخشان کاتلین این است که می توانید به راحتی با آن اپلیکیشن اندروید بسازید.

آیا باید کاتلین یا جاوا 2021 را یاد بگیرم؟

Kotlin زبان منتخب برای توسعه اندروید در سال 2021 است. هر دو جاوا و کاتلین را می توان برای ساخت برنامه های کاربردی قدرتمند و مفید استفاده کرد، اما کتابخانه ها، ابزارها، اسناد و منابع یادگیری Google همچنان از رویکرد Kotlin-first استقبال می کنند. آن را به بهترین زبان برای اندروید امروز تبدیل می کند.

کاتلین یا پایتون کدام بهتر است؟

Kotlin یک زبان برنامه نویسی استاتیک تایپ شده برای JVM، اندروید و مرورگر است که 100% با جاوا قابل همکاری است. پایتون چیست؟ پایتون به دلیل نحو زیبا و کد قابل خواندن توسط انسان بسیار مورد توجه است، اگر کار خود را به عنوان یک برنامه نویس پایتون شروع می کنید، بهترین گزینه برای شما مناسب است.

چرا گوگل به Kotlin روی می آورد؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که گوگل چقدر کلاس های تابستانی برای معرفی کاتلین به اندروید هزینه کرده است؟ این سوال معمولا توسعه دهندگانی را که با آنها در مورد این موضوع صحبت می کنم شگفت زده می کند. پاسخ در بیشتر موارد این است که گوگل Kotlin را به صورت رایگان دریافت کرده است زیرا تحت مجوز منبع باز آپاچی 2.0 منتشر شده است

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : کلاس های تابستانی, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 290 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:40

SDK و بسیاری از کلاس های تابستانی کتابخانه‌های Jetpack دارای کتابخانه‌های افزودنی Kotlin (KTX) هستند تا استفاده از آنها با Kotlin روان‌تر شود.

اکنون، بسیاری از کتابخانه‌های ما مانند Paging 3.0 و DataStore اولین Kotlin هستند. Jetpack Compose، جعبه ابزار UI جدید و تفکیک شده ما، از ابتدا در Kotlin نوشته شده است.

ابزار

بهره وری توسعه از ابزارهای عالی ناشی می شود. به این ترتیب، ما پیشرفت‌های زیادی را برای کاتلین در زنجیره ابزار ساخت ایجاد کرده‌ایم، از جمله بهبودهایی در کامپایلر Kotlin JVM، بهینه‌سازی‌های R8 مخصوص Kotlin، و همچنین توسعه ابزارهای جدیدی مانند پردازش کلاس های تابستانی نمادهای Kotlin.

ما قالب‌های داخلی Android Kotlin Live را اضافه کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد از کوتاه‌نویسی برای اضافه کردن ساختارهای رایج Android به برنامه Kotlin خود استفاده کنید. در عین حال، کنترل‌های جدید Lint مخصوص Kotlin به شما کمک می‌کنند تا کد Kotlin را اصطلاحی‌تر کنید. این امر به ویژه زمانی مفید است که از زبان برنامه نویسی جاوا به کاتلین سوئیچ می کنید.

س: آیا گوگل به صورت داخلی از Kotlin استفاده می کند؟

در داخل گوگل، ما نیز کاتلین را دو برابر می کنیم. بیش از 60 برنامه ما (مانند Google Home، Drive، Maps و سایرین) Kotlin را به پایگاه های کد خود اضافه کلاس های تابستانی کرده اند. کد داخلی بزرگ ما بیش از دو میلیون خط کد کاتلین دارد.

س: آیا باید برنامه خود را به Kotlin منتقل کنم؟

ما اغلب این سوال را می پرسیم، اما پاسخ به شما بستگی دارد. اگر از پایگاه کد فعلی و پشته فناوری خود راضی هستید، از راه حل خود برای رسیدگی به وظایف ناهمگام سودآور هستید و راه کارآمدی برای تشخیص خطاها دارید، مهاجرت ممکن است راه حلی برای شما نباشد.

اگر آنچه را که با Kotlin دیده‌اید با امتحان کردن آن یا ایرانیان سایبر یادگیری زبان از طریق برخی از دوره‌های ذکر شده در زیر دوست دارید، و همچنین می‌خواهید از آخرین API Jetpack استفاده کنید، باید Kotlin را به برنامه خود اضافه کنید. یکی از مزایای Kotlin قابلیت همکاری عالی آن با زبان برنامه کلاس های تابستانی نویسی جاوا است. می‌توانید گام‌های افزایشی کوچکی در پذیرش آن بردارید - شاید ابتدا آن را در آزمایش‌ها امتحان کنید، سپس روی ویژگی‌های جدید، و سپس می‌توانید سعی کنید برخی از کدهای قدیمی را با لمس آن تبدیل کنید.

برای برداشتن اولین گام‌های خود برای مهاجرت اصطلاحی به کاتلین، نگاهی به آزمایشگاه کد تبدیل به کاتلین بیندازید.

سوال: زبان برنامه نویسی جاوا در اندروید چطور؟

ما پشتیبانی Kotlin را علاوه بر جاوا اضافه کرده‌ایم، زیرا هر دو بایت کد یکسانی را کامپایل می‌کنند و می‌توانند در کنار هم وجود داشته باشند. ما کاتلین را به دلیل روش رسا و امن‌تر نوشتن کد آن دوست داریم. ما به حفظ و توسعه پشتیبانی جاوا خود نیز ادامه می دهیم. به عنوان مثال، در اندروید 11، پشتیبانی از تعدادی API از جدیدترین نسخه‌های OpenJDK تا نسخه 13 را اضافه کرده‌ایم و اندروید استودیو نیز به شما امکان می‌دهد از برخی از این APIها در همه دستگاه‌های اندرویدی، صرف نظر از نسخه سیستم آن‌ها، استفاده کنید. عملیاتی. اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی API برای آخرین زبان ها را اینجا بخوانید.

س: بهترین راه برای یادگیری کاتلین چیست؟

پذیرش یک زبان جدید کار آسانی نیست، اما ما سعی می کنیم آن را تا حد امکان ساده کنیم:

با دوره های آموزشی شروع کنید - او تبدیل شدبه توسعه دهندگان در تمام سطوح مهارت، از مبتدی تا حرفه ای، که به شما کمک می کنند تا مهارت های Kotlin خود را در اندروید ارتقا دهید، از Android Basics در Kotlin، یک دوره آنلاین جدید برای افرادی که تجربه برنامه نویسی ندارند تا آموزش های پیشرفته که نحوه استفاده از Coroutine را به شما آموزش می دهد.

همه صفحات اسناد ما حاوی تکه‌هایی از کد Kotlin هستند، کلاس های تابستانی بنابراین می‌توانید به راحتی نحوه عملکرد API ما در هر دو زبان را مقایسه کنید، و همه نمونه‌های ما دارای نسخه‌های Kotlin هستند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : کلاس های تابستانی, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 419 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:37

. DigitalOcean

این رایگانوب سایت کدنویسی  دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد دارای بیش از 4000 آموزش توسعه و sysadmin است. پلتفرم یادگیری برنامه نویسی دارای دوره های کوتاه، آموزش، راهنما، پست های وبلاگ و ویدئو است.

منابع کدنویسی رایگان در دسترس: Angular، node.js، laravel، Sublime Text و موارد دیگر.

19. Hackr.io

این به خودی خود یک پلت فرم یادگیری برای کدنویسی نیست، اما فهرستی عالی از منابع برنامه نویسی مدیریت شده توسط جامعه از برخی از بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان است. به سادگی زبان برنامه نویسی را که می خواهید یاد بگیرید جستجو کنید و لیستی از بهترین دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد دوره های آموزشی آنلاین، آموزش ها و کتاب های توصیه شده توسط برنامه نویسان را دریافت خواهید کرد.

دروس برنامه نویسی رایگانی که ارائه می دهند: هیچ، اما بسیاری را توصیه می کنندمنابع برنامه نویسی در hackr.io

20. W3Schools

W3Schools که برای برنامه نویسان مبتدی ایده آل است، بزرگترین سایت توسعه دهنده وب در جهان است که آموزش های رایگان برنامه نویسی و مواد مرجع را برای یادگیری تقریباً همه جنبه های برنامه نویسی وب ارائه می دهد. در طول سفر خودآموز کدنویسی خود، می‌توانید مهارت‌های خود را با آزمون‌ها و تمرین‌های کدنویسی کامل با استفاده از ویرایشگر آنلاین آن‌ها آزمایش کنید.

چه آموزش های رایگان برنامه دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد نویسی ارائه می دهند: HTML، CSS، JavaScript، SQL، PHP، jQuery، و موارد دیگر

21. کدربایت

با انجام آن کدنویسی را یاد بگیرید! Coderbyte اصول زبان های برنامه نویسی محبوب را به شما می آموزد و به شما امکان می دهد مهارت های جدید خود را با استفاده از کتابخانه ای از بیش از 300 چالش برنامه نویسی و راه حل ایجاد کنید.

چالش‌های کدنویسی رایگان: جاوا اسکریپت، ایرانیان سایبر روبی، پایتون، HTML، CSS، Node.js و موارد دیگرصفحه اصلی Coderbyte

22. Microsoft Lea

Microsoft Lea's Leaing Paths دوره‌های رایگان برنامه‌نویسی است که برای کمک به شما در ایجاد مهارت‌های ارزشمند از طریق آموزش‌های ویدیویی، نمایش‌ دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد های نمایشی، ارزیابی‌ها و موارد دیگر طراحی شده‌اند. همچنین به کتابهای الکترونیکی رایگان، دانلودهای مفید و یک انجمن پشتیبانی جامعه دسترسی خواهید داشت.

مسیرهای یادگیری رایگان کدنویسی در دسترس است: MEAN stack، SQL، Azure، ASP.NET، HTML

23. ادبیت

Edabit «مثل Duolingo برای یادگیری کدنویسی» است و چالش‌های کدنویسی با اندازه بیت را ارائه می‌کند که شبیه‌سازی برنامه‌نویسی در دنیای واقعی است. این برنامه‌نویسی را برای تازه‌کارها سرگرم‌کننده می‌کند و به راحتی در برنامه روزانه شما جا می‌گیرد.

موضوعاتی که چالش های آنها را پوشش می دهد: جاوا، جاوا اسکریپت، پی اچ پی، پایتون، سی شارپ، سی پلاس پلاس، روبی، سوئیفت

کدنویسی را در edabit یاد بگیرید24. قفسه کتاب باز مدرسه را راه اندازی کنید

این کتاب‌های کدنویسی رایگان که برای تکمیل  دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد برنامه درسی مهندسی نرم‌افزار Launch School نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا پایه‌های اساسی پایه زبان‌های رایج را بیاموزید.

چه موضوعات برنامه نویسی رایگان را پوشش می دهند: Git و GitHub، خط فرمان، Ruby on Rails، SQL

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:50

بازگشت به دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد فهرست مطالب

12. SoloLea

SoloLea یک پلت فرم اجتماعی است که هر کسی می تواند کدنویسی را یاد بگیرد. این برنامه با سایر ارائه دهندگان دوره های رایگان برنامه نویسی متفاوت است زیرا مبتنی بر تلفن همراه است: کدنویسی را در حال حرکت، در هر دستگاهی یاد بگیرید. با درس‌های کوچک، دستاوردها برای باز کردن قفل و آزمون‌های تعاملی، یادگیری کدنویسی را سرگرم‌کننده می‌کند و دانلود آن رایگان است.

دروس برنامه نویسی که ارائه می دهند: جاوا، پایتون، سی پلاس پلاس، علم داده، Go، کدنویسی برای بازاریابان و موارد دیگر

13. پخش کننده دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد کد

این وب‌سایت کدنویسی رایگان مجموعه‌ای از آموزش‌های کدنویسی آنلاین مبتنی بر ویدیو را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند روندی را از ابتدا تا انتها طی کنید. برای یادگیری کد به صورت آنلاین با پروژه ها/وظایف "کوچکتر" یک به یک خوب است.

آموزش های رایگان برنامه نویسی موجود: HTML5، CSS3، Javascript، Regex، JQuery

14. Bento.io

ماموریت آنها الهام بخشیدن به افراد برای تبدیل شدن به برنامه نویسی با ایجاد یادگیری کدنویسی در دسترس، مقرون به صرفه و سرگرم کننده است. با توجه به اینکه آنها بیش از 200 موضوع فناوری را ارائه می دهند، می توانید تقریباً هر چیزی را که می خواستید در این وب سایت رایگان برنامه نویسی برای مبتدیان یاد بگیرید بیابید.

مسیرهای توسعه وب برای انتخاب: بسیاری، ایرانیان سایبر از جمله HTML، Python، Postgres، front end، اصول وبتوسعه وب کامل پشته را در benton.io بیاموزید

15. Udemy

آنها کلاس های دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد کدنویسی آنلاین پولی و رایگان را ارائه می دهند. در واقع، در حال حاضر بیش از 1000 دوره رایگان در دسته توسعه وب وجود دارد. توجه داشته باشید که در Udemy، دوره‌ها را هر کسی می‌تواند ایجاد کند، پس حتما نظرات را بخوانید. اگر تصمیم به یک دوره کدنویسی پولی دارید، مراقب فروش و کوپن های Udemy باشید. دوره های توسعه وب آنها را اینجا بررسی کنید.

دوره های رایگان برنامه نویسی که ارائه می دهند: بسیاری

بررسی کامل Udemy ما را اینجا بخوانید.

16. ارتقاء مهارت

بوت کمپ رایگان توسعه وب مبتنی بر پروژه. با ساختن یک استارت آپ خیالی به نام DevMatch، کدنویسی را به صورت رایگان یاد خواهید گرفت، که به دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد شما یاد می دهد چگونه ویژگی های موجود در سایت هایی مانند Facebook، Dropbox و Salesforce را کدنویسی کنید.

موضوعات آموزش داده شده: HTML، CSS، JavaScript، Ruby on Rails، Git، Bootstrap و موارد دیگر

17. Code.org

Code.org مطالب آموزشی را به طور خاص به افزایش نرخ ورود دانشجویان دختر و اقلیت به مشاغل علوم کامپیوتر اختصاص داده است. دوره های رایگان کدنویسی آنها برای دانش آموزان K-12 طراحی شده است، اما می تواند برای همه سنین مفید باشد. با آموزش های سریع Hour of Code آنها شروع کنید، دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد یا پروژه هایی را در دوره های آزمایشگاهی بسازید.

دوره های کدنویسی ارائه شده: HTML، CSS، جاوا اسکریپت، برنامه نویسی بلوک

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:47

کمپ روزانه 1 4 (9 صبح تا 3:3 لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان 0 بعد از ظهر از 7 تا 10 ژوئن) پسران ورودی کلاس های سوم تا هشتم، 325 دلار

کمپ روز 2 (9 صبح تا 3:30 بعد از ظهر از 11 تا 14 ژوئیه) پسران ورودی کلاس های سوم تا هفتم، 325 دلار

اردوگاه پدر/پسر (2 تا 5 بعدازظهر 19 ژوئن) پسرانی  لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان که وارد مهدکودک کلاس های دوازدهم می شوند، تیم پدر/پسر 125 دلار، هر پسر اضافی 25 دلار.

کمپ های گلف مردانه دانشگاه تنسی

کمپ تابستانی 2022 (9  لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان صبح تا 3 بعد از ظهر از 3 تا 5 ژوئن) پسران 10 تا 17 سال، 750 دلار

اردوی یک روزه (9 صبح تا 3 بعد از ظهر 10 ژوئن یا 11 ژوئن) پسران 10 تا 17 سال، 299 دلار

اطلاعات/ثبت نام:

کمپ چرخشی دانشگاه لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  تنسی

مرکز موسیقی ناتالی هاسلم (اتاق گروه موسیقی

(9 صبح تا 9 بعد از ظهر 18-21 ژوئیه) 4-18 سال، اردوگاه روزانه: 285 دلار؛ رزیدنت کمپر: 370 دلار; کمپ نیم روزه مبتدیان: 80 دلار. کلاس های چرخشی جدید تا سطح نخبگان لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان . 10 بازیکن برتر در نیمه اول در یک بازی فوتبال UT اجرا خواهند کرد.

تامپسون-بولینگ آرنا و پاویلیون پرت، 1600 فیلیپ فولمر وی

Lady Vol Experience (از ظهر تا 5 بعد لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان ازظهر 12 ژوئن) دختران در کلاس های نهم تا دوازدهم، 45 دلار

کمپ روزانه (9 صبح تا 3:30 بعد از ظهر از 13 تا 16 ژوئن) دخترانی که کلاس های سوم تا هشتم را بالا می برند، 325 دلار، شامل ناهار است.

کمپ تیمی (9 صبح تا 9 بعد از ظهر 17 ژوئن و 18 ژوئن) تیم های دخت لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان ران JV و Varsity، 300 دلار برای یک روز / 450 دلار برای دو روز.

کمپ های تنیس دانشگاه تنسی

انتخاب نوع داده تا حد زیادی به برنامه نویسی کودکان زبان برنامه نویسی بستگی دارد. برخی از زبان های برنامه نویسی، مانند جاوا و SQL، انواع مختلفی از داده های عددی را برای اهداف مختلف ارائه می دهند. سایرین، از جمله جاوا اسکریپت، یک نوع شماره عمومی دارند و کامپایلر یا مفسر همه کارهای کثیف (تصمیم گیری در مورد استفاده از کدام نوع) را برای شما انجام می دهد.

گاهی اوقات، ما نیاز داریم که داده ها را به روشی ساختاریافته ذخیره کنیم. متداول ترین ساختارها تاریخ و زمان هستند که بسته به زبان به روش های مختلفی ذخیره می شوند. ما ساختارهای داده انتزاعی رایج و نحوه پیاده سازی آنها به صورت آرایه را در فصل بعدی خواهیم آموخت. به برنامه نویسی کودکان غیر از آرایه ها، تاریخ و زمان، اشیاء یکی دیگر از راه های رایج برای ذخیره ساختار داده ها هستند. در یک زبان شی گرا، تاریخ، زمان و آرایه ها همه اشیا هستند.

متغیرها و ثابت ها

متغیر یک "جار" است که داده ها، اشیاء (در یک زبان شی گرا) یا مراجع را ذخیره می کند. می تواند در طول زمان اجرا تغییر کند. ثابت، داده ای است که در طول زمان اجرا تغییر نمی کند. نمونه های خوب ثابت ها عبارتند از 6، 5، "Hello"/"Hello" و غیره. برخی از زبان های برنامه نویسی ثابت های خاصی مانند Infinity دارند.

انتخاب شناسه ها، برنامه نویسی کودکان انواع داده ها و محدودیت ها

شناسه نامی برای یک آیتم خاص در یک برنامه است. این می تواند یک زیربرنامه، یک متغیر، یک ثابت، یک نوع داده، یک ساختار داده یا در برخی از زبان های برنامه نویسی شی گرا، یک کلاس باشد.

فرض کنید بنا به دلایلی تصمیم گرفتیم به اعداد 1 تا 4 شناسه بدهیم. 1 به نام مریم، 2 به نام جان، 3 به نام پیتر و 4 به نام سوزان. اگر تصمیم بگیریم دوباره با 5 مری تماس بگیریم چه؟ که مشکلات زیادی ایجاد می کند! وقتی ما مری را صدا می کنیم، نمی دانیم که 1 یا 5 را صدا می زنیم. اینجاست که فضاهای نام وارد می شوند. فضای نام فضایی است که در آن همه شناسه ها یک نام منحصر به فرد دارند. اگر 1 و 5 ما در یک فضای نام باشند، دیگر نمی‌توانیم 5 را مری صدا کنیم. ما باید نام دیگری انتخاب کنیم، مثلاً هری.

فضاهای نام فقط برای یک نوع شناسه اعمال ایرانیان سایبر نمی شود. اگر قبلاً 1 را "Mary" می نامیم، نمی توانیم یک متغیر، یک زیربرنامه یا یک نوع داده را "Mary" برنامه نویسی کودکان صدا کنیم.

[توجه: وقتی به یک ثابت به خودی خود اشاره می کنیم، به عنوان مثال. 1 یا 4 و نه مریم یا سوزان، ما به معنای تحت اللفظی آن می پردازیم. انواع دیگری از لفظ وجود دارد که بعداً به آنها خواهیم پرداخت.]

زبان های برنامه نویسی مختلف قوانین متفاوتی برای شناسه ها دارند. برای مثال، PHP نیاز دارد که نام همه متغیرها با $ شروع شود. جدای از قوانین، قراردادهایی نیز وجود دارد که باید از آنها پیروی کنیم تا خوانایی کد را افزایش دهیم. به عنوان مثال، در جاوا اسکریپت، ایده بدی است که نام یک متغیر را با حرف بزرگ شروع کنیم. ما باید قبل از اقدام با قوانین و قراردادهای نامگذاری یک زبان خاص آشنا شویم!

نکته دیگری که باید در نظر گرفت حساسیت به حروف کوچک و بزرگ است. برخی از زبان ها مانند جاوا اسکریپت به حروف بزرگ و کوچک حساس هستند. بنابراین، 'aGe'، 'Age'، 'AGE' و 'age' شناسه های متفاوتی هستند. سایرین، از جمله پاسکال، به حروف بزرگ و کوچک حساس هستند، بنابراین 'aGe'، 'Age' و غیره. al.، همه یکسان هستند.

بیایید نگاهی دیگر به برنامه خود برای محاسبه مساحت یک استادیوم بیندازیم. نام ورودی و خروجی را به شناسه تغییر می دهیم. (ما از شناسه های جاوا اسکریپت استفاده خواهیم کرد.)

ماژول: "هزینه کل پروژه را بیابید"خروجی ها فرآیندهای برنامه نویسی کودکان خروجی پهنای تخت گل طول تخت گل تمام عرض تمام طول هزینه در واحداز کاربر بخواهید ابعاد تخت گل، ابعاد کل منطقه و هزینه هر واحد را وارد کند.ابعاد تخت گل، ابعاد هزینه هر واحد را دریافت 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 330 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:34

تعامل مثبت بین کودکان و بزرگسالان دل کلاس های تابستانی سوزیک محیط آموزشی امن و ساختاریافته.  کمپ تابستانی در آمریکا چقدر طول می کشد؟

اکثر کمپ های تابستانی از اواسط می تا اواخر ژوئن شروع می شوند و حدود 9 هفته ادامه دارند. به عنوان بخشی از تجربه کمپ تابستانی خود، 9 تا 12 هف کلاس های تابستانی ته را در آمریکا سپری خواهید کرد. زمان زندگی شما خواهد بود!

بچه ها از چه سنی به کمپینگ در آمریکا می روند؟

شما در محیطی با کودکان 6 تا 16 ساله کار خواهید کرد. والدین به اردوها برای رفاه فرزندانشان اعتماد کرده اند. کمپ سرگرم کننده است، اما کار سختی نیز کلاس های تابستانی  هست. در طول مدت اقامت خود در کمپ (به همراه 30 روز رایگان برای سفر بعد از اردو) برای گشت و گذار و شارژ مجدد وقت خواهید داشت.

نتیجه

تابستان ها هیجان انگیزترین زمان برای بچه هاست. این نیز برای والدین است، اگرچه هزینه‌های آن تعلق می‌گیرد. در بالا کمپ های جیبی دوستانه برای کودکان شما ذکر شده است. حتی برخی از آنها رایگان هستند. از آنها عبور کنید تا انتخاب خود را انجام دهید. KIDS for the BAY جلسات کمپ تابستانی را برای نوجوانان 5 تا 11 ساله و همچنین کمک‌کنندگان کمپ رنجر 12 تا 13 ساله در دبیرستان و رهبران دبیرستان در آموزش سنین 14 تا 17 سال ارائه می‌کند.

کمپ های تابستانی ما از فضاهای طبیعی شگفت انگیز در پارک زیبای تیلدن و فراتر از آن نهایت بهره را می برند! چادرنشینان در چمنزارها، نخلستان های چوب قرمز و سواحل خلیج کاوش خواهند کرد. آنها در امتداد نهرها پیاده‌روی می‌کنند، حشرات را در حوضچه‌ها کشف می‌کنند، سمورهای رودخانه‌ای را در حال شنا کردن، تغذیه پرندگان و لاک‌پشت‌ها در حال آفتاب گرفتن در دریاچه‌ه کلاس های تابستانی ا تماشا می‌کنند، در خلیج کایاک سواری می‌کنند، از ردیابی حیوانات و بسیاری از ماجراجویی‌های طبیعت هیجان‌انگیز دیگر لذت می‌برند!

 

تحقیقات علمی عم کلاس های تابستانی لی، سرپرستی محیط‌زیست، بازی‌های طبیعت و پروژه‌های هنری در هر موضوع اردوگاه ادغام خواهند شد.

فعالیت‌ها و بازی‌های تیم‌س کلاس های تابستانی ازی به ایجاد یک جامعه سرگرم‌کننده، مرتبط و دلسوز کمپ تابستانی متشکل از دوستان، دانشمندان و دوستداران محیط‌زیست برای هر هفته اردو کمک می‌کند!

همه مکان های تخلیه و تحویل کمپ در منطقه برکلی هستند.

همه کمپ‌ها توسط بچه‌های سالانه برا کلاس های تابستانی ی مربیان BAY هدایت می‌شوند که یک محیط یادگیری جذاب، ایمن، سرگرم‌کننده و خلاق را برای هر اردویی ایجاد می‌کنند.

< programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 399 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:05

رویکرد Reggio Emilia تماماً مبتنی  برنامه نویسی کودکان بر پروژه است. دانش آموزان موضوعاتی را برای بررسی با یکدیگر انتخاب می کنند و بر اهمیت کار با یکدیگر به عنوان یک جامعه تأکید می کنند. دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که دنیای اطراف خود را مشاهده کنند و پرس و جو کنند و انگیزه‌ای برای اکتشاف و کشف ایجاد کنند.

کلاس درس رجیو امیلیا بر استفاده از حواس چهارگانه برای یادگیری تمرکز دارد و معلم بیشتر یک تسهیل کننده است و به دانش آموزان اجازه می دهد تا سوالات را راهنمایی کنند. ایده این است که یادگیری مشارکتی باعث ایجاد شهروندان محترم و مسئول در جهان می شود.

والدورف

رویکرد والدورف بر روح، روح و بدن  برنامه نویسی کودکان کودک تمرکز دارد. یادگیری عملی و مبتنی بر بازی در یک محیط خانه مانند با روال های قابل پیش بینی اتفاق می افتد. معلمان به دنبال تقویت انگیزه درونی برای یادگیری و کشف توانایی ها و قوت های ذاتی کودک هستند. روش والدورف به چند دلیل دیگر کاملاً با روش والدورف متفاوت است: این روش هر نوع رسانه ای (کامپیوتر، ویدیو یا هر وسیله الکترونیکی) را مستثنی می کند و دانشگاهیان سنتی را درگیر نمی کند. توجه: کودکان در سال های پیش دبستانی با خواندن آشنا نمی شوند - این در کلاس اول به روش والدورف اتفاق می افتد.

HighScope

در یک برنامه HighScope، روز دانش‌آموز شامل تجربیات عملی در کلاس‌های درس سازمان‌یافته با روال‌های روزانه ثابت است. بر اساس تحقیقات رشد کودک، تمرکز بر دانشگاهیان وجود دارد. معلمان از روش داربست استفاده می کنند، از دانش آموزان در سطح فعلی حمایت می کنند و آنها را تشویق می کنند تا مهارت ها را توسعه دهند. یک برنامه HighScope از یک رویکرد مبتنی بر تحقیق به نام یادگیری مشارکتی برنامه نویسی کودکان فعال استفاده می کند.

 یکی از اصول این روش توالی "طرح انجام-بازبینی" است. قبل از شروع یک فعالیت، دانش‌آموزان به طور فعال برنامه‌ای برای کاری که می‌خواهند انجام دهند، با چه کسی انجام می‌دهند و چگونه پیش خواهد رفت، ایجاد و بیان می‌کنند. پس از تکمیل یک فعالیت، آنها نحوه انجام آن را مرور می کنند و در فرآیند ایرانیان سایبر یادگیری مالکیت می کنند.

خیابان بانک

رویکرد Bank Street مبتنی بر بازی و یادگیری فعال از طریق تجربه است. این برنامه همچنین بر اساس تحقیقات رشد کودک، با تمرکز بر رشد ذهنی، اجتماعی، عاطفی و فیزیکی توسعه یافته است. مواد کلاس برای تشویق قوه تخیل پایه و باز هستند و معلم به عنوان یک تسهیل کننده دیده می شود. درس ها از طریق فعالیت های عملی مانند پازل، بلوک، هنر و بازی نمایشی اتفاق می افتد.

بسیاری از برنامه ها ممکن است یک رویکرد خاص را تجویز نکنند، یا ممکن است برنامه درسی "الهام گرفته از والدورف" را ارائه دهند. در حالی که همه این انواع برنامه ها به طور مشخص متفاوت هستند، یک چیز باید در هر پیش دبستانی که انتخاب می کنید شامل شود: فرصت های زیادی برای برنامه نویسی کودکان توسعه مهارت های اجتماعی. پیش دبستانی اولین فرصت واقعی فرزند شما برای تبدیل شدن به یک عضو مشارکت کننده در یک جامعه است و رشد عاطفی و اجتماعی که در پی خواهد داشت، بلوک های سازنده موفقیت تحصیلی آینده است.

Brightwheel همه چیزهایی است که برای پیش دبستانی یا مهدکودک خود نیاز دارید، در یک برنامه ساده. امروز آن را دانلود کنید! همه مربیان در مورد آموزش در دوران کودکی فلسفه های منحصر به فرد خود را دارند و روشی که آنها استفاده می کنند بسیار متفاوت است. برای والدینی که سعی در انتخاب نوع مناسب پیش دبستانی برای فرزند خود دارند، انتخاب بهترین رویکرد آموزشی می تواند طاقت فرسا باشد.

در پست وبلاگ این هفته، به پنج مورد از رایج ترین فلسفه های آموزشی مراقبت از کودکان نگاهی می اندازیم. در اینجا درباره رویکردهای مختلف مراقبت از کودک بیشتر بخوانید.

1. رویکرد سنتی

رویکرد سنتی مدرسه روزانه یک روش اساسی تری برنامه نویسی کودکان است که برای آماده کردن بچه ها برای مدرسه طراحی شده است. مربیانی که از این فلسفه پیروی می کنند، رویکردی ساختار یافته دارند تا اطمینان حاصل کنند که کودکان خردسال از سنین پایین برای سختی 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 428 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:57

ایجاد یک برند الهام برنامه نویسی کودکان بخش به عنوان یک مادر

مصطفی پس از استقبال از اولین فرزندش در سال آخر تحصیل در کالج، به فکر راهی افتاد تا پیشینه اقتصاد و اشتیاق خود را به مد ترکیب کند. او از طریق تجربه شخصی خود که تلاش می‌کرد لباس‌هایی را بیابد که با سبک زندگی‌اش مطابقت داشته باشد و با دیدن زنان دیگر در کفش‌های مشابه، می‌خواست تغییری ایجاد کند.

او در دوره های تولید و مبانی تجارت در مؤسسه فناوری مد ثبت نام کرد تا درک خود را از ایجاد لباس گسترش دهد. او همچنین در سال 2013 در کلاس‌های مبانی کارآفرینی شرکت کرد، همان سالی که Urban Modesty متولد شد. زمانی که در آنجا بود، او برند Urban Modesty را پرورش داد و به آن لوگو و شعار داد: "اگر حیا دارید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم."

مصطفی از زمان راه‌اندازی برند خود، برنامه نویسی کودکان مجموعه کاملی از لباس‌ها را ایجاد کرده است که شامل حجاب، لباس‌های ماکسی، لباس‌های نماز صلاح و لباس‌های سرپوشیده است که در عین حفظ استایل با الگوها، رنگ‌ها و طرح‌های فراوان، پوست را کاملا می‌پوشاند.

شریحان مصطفی و خانواده اعتبار: با اجازه شریحان مصطفی یک مثال برای بچه هایش قرار می دهد

در حالی که مصطفی در کنار شریک تجاری و همسرش احمد مگاهد مشغول گسترش امپراتوری لباس خود است، مهم‌ترین نقش زندگی‌اش یعنی مادر شدن را از دست نداده است. او از طریق کار خود، به شش فرزند خود، از سنین 3 تا 14، در مورد پذیرش فرهنگ مسلمان خود آموزش می دهد.

 او می‌گوید: «قطعاً فکر می‌کنم که بچه‌ها با دیدن یاد می‌گیرند، بنابراین، از اعمال شما بیشتر از کلمات کپی می‌کنند.» بنیانگذار برند به بچه‌هایش نشان می‌دهد که چگونه با این کار خودش واقعاً از چه کسی هستند جشن بگیرند.

Urban Modesty یک شراکت تجاری با Macy's دارد و تنها برند ساده مد است که توسط خرده‌فروش فروخته می‌شود. این شرکت امسال در ماه تاریخ زنان مصطفی را  برنامه نویسی کودکان برجسته کرد و داستان او را در حساب های اینستاگرام و تیک تاک خود به اشتراک گذاشت. او می‌گوید: «بچه‌هایم دیدند که من در مورد مسلمان بودن و کیستم صحبت می‌کنم، و واقعاً فکر می‌کنم که این موضوع به آنها الهام‌بخش بود.

مطالب مرتبط: چگونه ماه تاریخ زنان را با بچه ها جشن بگیریم

مصطفی با داشتن کسی که هست به فرزندانش می آموزد که هر کس چه فکری می کند، باید به آنها که هستند افتخار کنند. "شما نمی توانید این را به عهده بگیرید که بگویید "چرا این شخص من را دوست ندارد؟ چرا آنها من را نمی پذیرند؟" مصطفی اضافه می کند که این به شما مربوط نیست. شما فقط می توانید با آنها صحبت کنید، آموزش دهید، اما اگر آنها نمی خواهند آن را بپذیرند، این دیگر مسئولیت شما نیست."

 به نظر می رسد همین دیروز کوچولوی شما فقط یک ایرانیان سایبر برق در چشمان شما بود - و اکنون زمان آن رسیده است که به دنبال یک پیش دبستانی بگردید. (اگرچه در برخی برنامه نویسی کودکان بازارها، زمان شروع نگاه کردن به مهدکودک ها دقیقاً در مرحله چشمک زدن است، اما این داستان دیگری است!) هنگام انتخاب این انتخاب باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. از مکان تا هزینه تا زمان بندی، متغیرهای زیادی وجود دارد.

جدا از لجستیک، یکی از بزرگترین تمایز بین مدارس مختلف، نوع برنامه است. اگر با اصطلاحات تخصصی آشنا نیستید، ممکن است گیج کننده باشد، بنابراین ما یک آغازگر برای کمک به شما در جستجویتان گردآوری کرده ایم.

مونته سوری

روش مونته سوری یک رویکرد رشدی برای یادگیری است که به کودک این امکان را می‌دهد تا بر روی یک مهارت با سرعت خود تا تسلط کار کند. معلمان به عنوان "راهنما" شناخته می شوند و یادگیری دانش آموزان به عنوان "کار" شناخته می شود. یادگیری به صورت عملی و با تمرکز بر مهارت های زندگی اجتماعی و عملی است.

 بسیاری از یادگیری ها از طریق اسباب بازی ها/ابزارهای برنامه نویسی کودکان مونته سوری به نام دستکاری، مانند پازل و بلوک، اتفاق می افتد. کلاس های درس چند سنی هستند و تمرکزشان بر ایجاد جامعه ای از زبان آموزان است که از یکدیگر حمایت می کنند.

رجیو امیلیا

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:55

به طور معمول، سادگی Blockly برای دانش‌آموزان برنامه نویسی کودکان جوان‌تر (6 یا 7 ساله) به عنوان اولین زبان برنامه‌نویسی آنها ایده‌آل است. در بین تمامی زبان های برنامه نویسی مبتدی، Blockly نیز شاید رایج ترین زبان مرتبط با ابزارهای STEM از جمله ربات Dash، Ozobot Evo و حتی micro:bit باشد. سادگی آن به بچه ها کمک می کند تا با پیوند دادن بلوک ها به یکدیگر برای ساختن برنامه هایی که می توانند بلافاصله اجرا کنند، اعتماد به نفس ایجاد کنند.

محیط کدگذاری ozoblockly برای برنامه نویسی ربات کدنویس ozobot evo

کد نویسی سوئیفت

پس از اینکه دانش‌آموزان تجربه برنامه‌نویسی با یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی اساسی‌تر داشتند، سوئیفت گام بعدی خوبی را ارائه می‌دهد. شروع کار با Swift اغلب آسان است زیرا دانش آموزان می توانند به سادگی برنامه Swift Playgrounds را دانلود کرده و شروع به برنامه نویسی کنند.

با پیشرفت در چالش‌های درون برنامه، دانش‌آموزان می‌توانند شروع به یادگیری مهارت‌های کلیدی برای ساخت اپلیکیشن کنند. آنها در حین حل پازل ها بازخورد بلادرنگ دریافت می کنند و از تکنیک های مشابه با ساخت اپلیکیشن ها استفاده می کنند. بچه‌ها حتی برای شروع نیازی به تجربه کدنویسی ندارند و برخی از ابزارهای فیزیکی که می‌توانند فراتر از برنامه استفاده کنند پهپاد DJI Tello EDU و Root Robot هستند.

آزمایش Eduporium | روت برنامه نویسی کودکان ربات و شبیه سازبلوکستر

Bloxter، همانطور که از نامش پیداست، یکی دیگر از زبان های کدنویسی مبتنی بر بلوک برای پیشرفت مهارت های برنامه نویسی است. این به طور خاص با روبات های GoPiGo از Dexter Industries کار می کند و به دانش آموزان گزینه دیگری برای تمرین برنامه نویسی کشیدن و رها کردن می دهد. این گرافیکی است و کاملاً بر اساس Blockly است، اما دارای درس‌های داخلی برای کاوش دانش‌آموزان است.

 هر مرحله از درس به دانش آموزان کمک می کند تا در ایرانیان سایبر مورد جنبه خاصی از ربات و نحوه تأثیر کد آنها بر آن بیاموزند. با این حال، بزرگترین ارزش Bloxter در کارهای منحصربه‌فردی است که دانش‌آموزان می‌توانند با آن انجام دهند، مانند برنامه‌ریزی ربات خود برای گرفتن عکس یا تبدیل متن به گفتار - برخی از مهارت‌های منحصر به فرد و ارزشمند کدنویسی برای آنها.

کدنویسی برنامه نویسی کودکان پایتون

اکنون، ما به زبان‌های کدنویسی پیچیده‌تر وارد می‌شویم و با پایتون شروع می‌کنیم. پایتون یکی دیگر از زبان‌های مبتنی بر متن و نقطه شروعی برای یادگیری برخی از زبان‌های پیچیده‌تر مانند جاوا اسکریپت است. یادگیری برخی از مهارت های کدنویسی مرتبط با پایتون می تواند به دانش آموزان کمک کند تا برای توسعه بازی ها، برنامه ها و صفحات وب آماده شوند.

 هنگام برنامه‌نویسی در پایتون، دانش‌آموزان باید دقیق باشند و طرح‌بندی کدهای منطقی برای کار برنامه‌هایشان بسازند و در نهایت در حل متغیرها، حلقه‌ها، توابع، لیست‌ها و موارد دیگر تجربه کسب کنند. برخی از ابزارهای STEM که تمرین در برنامه نویسی پایتون را برای برنامه نویسی کودکان مبتدیان فراهم می کنند عبارتند از ربات ادیسون، Finch 2.0 و mBot-S از Makeblock.

نکات و ترفندها | ربات ادیسون + EdBlocks، EdScratch و EdPy

کد نویسی جاوا اسکریپت

در نهایت، ما جاوا اسکریپت را داریم – یکی از محبوب برنامه نویسی کودکان ترین و قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی در جهان. جاوا اسکریپت یک زبان مبتنی بر متن است بر خلاف یک زبان گرافیکی، که بسیاری از زبان های مبتدی کدنویسی هستند. این بدان معناست که دانش آموزان به جای استفاده از مقادیر ارائه شده، کد، متغیرها و تمام پارامترهای برنامه خود را تایپ می کنند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 452 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:40

استاندارد Perl 5 در سال 1993 جایگزین Perl 4 شد. این برنامه نویسی کودکان می تواند اتفاق بیفتد زیرا دو نفر همزمان دو استاندارد را ساخته اند. به عنوان مثال، چندین استاندارد برای APL وجود دارد.

برنامه نویسی شی گرا

برنامه نویسی شی گرا (گاهی اوقات به OOP کوتاه می شود) شکلی از برنامه نویسی است که در آن تمام قسمت های برنامه اشیا هستند. اشیا قطعاتی از حافظه با ساختار یکسانی هستند که می توانند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند. یک حساب بانکی، بیت مپ یا قهرمان یک بازی ویدیویی همگی می توانند اشیاء درون یک برنامه باشند. اشیا از ویژگی ها (قطعه های اطلاعاتی که شی ذخیره می کند) و روش هایی تشکیل شده اند که چیزهایی هستند که شی می تواند انجام دهد. یک شی سگ ممکن است ویژگی هایی مانند قد و برنامه نویسی کودکان رنگ مو داشته باشد. متدهای آن ممکن است شامل bark() و wagTail() باشد.

همه اشیا از قالب هایی به نام کلاس ایجاد می شوند. شما می توانید یک کلاس را به عنوان قالبی در نظر بگیرید که اشیا از آن ساخته می شوند. کلاس تمام خصوصیات و متدهایی را که اشیاء آن خواهند داشت تعریف می کند. اشیاء ایجاد شده از یک کلاس، نمونه های کلاس نامیده می شوند. یک کلاس می تواند کلاس دیگری را گسترش دهد، به این معنی که تمام ویژگی ها و متدهای کلاس را می گیرد اما می تواند خود را اضافه کند.

در اینجا مثالی از اینکه یک کلاس ممکن است در یک زبان برنامه نویسی به نظر برسد آورده شده است:توجه داشته باشید که کلاس Dog کلاس Mammal را گسترش می‌دهد، بنابراین همه سگ‌ها ویژگی‌های یک پستاندار مانند hairLength و روش‌هایی مانند eat() یا sleep() را خواهند  برنامه نویسی کودکان داشت.

برنامه نویسی شی گرا در بسیاری از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی امروزی مانند Java، C#، Objective-C، C++، Python، Ruby، Javascript و ActionScript استفاده می شود. کدنویسی مهارتی است که برای مدت طولانی مرتبط و مورد تقاضا خواهد بود. به همین دلیل است که رهبران آموزش و پرورش تمام تلاش خود را کرده اند تا دانش آموزان را با مفاهیم برنامه نویسی و علوم کامپیوتر از ابتدای دبستان (یا زودتر) آشنا کنند.

در حالی که کدهای کامپیوتری مطمئناً می توانند قدرتمند ایرانیان سایبر باشند، اما همیشه لازم نیست. با شروع با زبان‌هایی که برای سهولت دانش‌آموزان در برنامه‌نویسی طراحی شده‌اند، اغلب به اندازه زبان‌هایی که برای تسلط بر عناصر چالش‌برانگیز استفاده می‌کنند مؤثر هستند. و برخی از بهترین‌ها برای کمک به دانش‌آموزان در ایجاد یک پایه CS، زبان‌های کدنویسی مبتنی بر نماد یا بلوک گرافیکی، ترکیب‌های متن بلوک، و در برنامه نویسی کودکان نهایت، کدنویسی متن کامل هستند. همانطور که ما برای هفته آموزش کد و علوم کامپیوتر در سال 2021 آماده می شویم، در اینجا نحوه افزودن ارزش آنها آورده شده است.

کد نویسی خراش

اولین زبان در لیست ما، Scratch یک زبان برنامه نویسی است که هم دانش آموزان و هم بزرگسالان می توانند چیزهای زیادی از آن بیاموزند. اسکرچ که عمدتاً برای کودکان 8 تا 16 ساله طراحی شده است، مقدمه ای بر برنامه نویسی بصری ارائه می دهد و در نهایت، پیچیدگی بیشتری را با عناصر اضافی مانند متغیرها و رویدادها ترکیب می کند. در پلتفرم Scratch، دانش‌آموزان از بلوک‌های کد رنگی استفاده می‌کنند که همگی دارای عملکردهای متناظر هستند

 تا برنامه‌هایی را برای کنترل اعمال Scratch the cat که روی صفحه نمایش حضور دارد، بسازند. آموزش های اسکرچ به بچه ها کمک می کند تا افکار خود را بیان کنند، انیمیشن بسازند، بازی طراحی کنند و داستان های تعاملی بسازند. به‌علاوه، آن‌ها در حین یادگیری مفاهیم اصلی کدنویسی و کسب گواهی کدنویسی Scratch، همه این‌ها و بیشتر را کشف خواهند کرد.

هفته نامه ادوپوریوم | ابزارهای کدنویسی مجازی برای دانش آموزانکدگذاری بلوکی

Blockly همچنین یک زبان آزمایش شده و واقعی برای معرفی برنامه نویسی کودکان برنامه نویسان جدید به ساخت کد است. این زبان توسط تیم گوگل توسعه یافته است و نمونه دیگری از زبان بصری با شباهت های فراوان به Scratch است. همانطور که از نام آن پیداست، Blockly همچنین شامل کدگذاری با بلوک هایی است که عملکردهای خاصی دارند و معمولاً بر اساس رنگ گروه بندی می شوند. 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 412 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:36

به ما اطلاع دهید که از کدام یک از زبان های برنامه نویسی در 12 ماه گذشته استفاده کرده اید یا قصد دارید از کدام یک استفاده کنید. نظرسنجی ر برنامه نویسی کودکان  پر کنید

آبل اورام: از سال 2008 در بسیاری از برنامه نویسی کودکان  فعالیت های تحریریه InfoQ شرکت داشته است و از نوشتن گزارش های خبری در مورد موبایل، HTML، دات نت، رایانش ابری، EA و موضوعات دیگر لذت می برد. او یکی از نویسندگان کتاب Domain-Driven Design Quickly است. در گذشته، او سال‌ها به‌عنوان مهندس نرم‌افزار و رهبر پروژه/تیم در سیستم‌های قدیمی، جاوا و دات‌نت کار کرد. او کار خود را به عنوان استادیار در برنامه نویسی کودکان  دانشکده کامپیوتر و اتوماتیک دانشگاه فنی تیمیشوآرا، رومانی آغاز کرد. اگر مایل به ارسال یک خبر یا مقاله آموزشی هستید، لطفاً با او به آدرس abel [at] infoq.com تماس بگیرید.

آرتور کاسالز یک محقق علوم کامپیوتر است که در زمینه هوش مصنوعی / سیستم‌های چند عاملی کار می‌کند. او بیش از 20 سال است که در حال توسعه نرم افزار در بازارها / صنایع مختلف است. آرتور همچنین در گذشته نقش های مختلفی را بر عهده گرفته است: موسس استارتاپ، مدیر ارشد فناوری، مدیر فناوری، مهندس نرم افزار. او دارای مدرک لیسانس است. مدرک مهندسی کامپیوتر و مدرک MB برنامه نویسی کودکان A.

Dylan Schiemann، مدیر عامل SitePen و یکی از بنیانگذاران Dojo، یک حضور ثابت در جوامع جاوا اسکریپت و منبع باز است. تحت هدایت او، SitePen به منبع قطعی برای سازمان های سازمانی تبدیل شده است که بر ایجاد برنامه های کاربردی وب آزمایش شده، بسیار کارآمد و پایدار متمرکز هستند. ابتکارات فعلی دیلن شامل هدایت توسعه در دوجوی کارآموز و مدرن است. دیلن یکی از بنیانگذاران بنیاد د برنامه نویسی کودکان وجو قبل از ادغام آن با بنیاد جی کوئری بود تا بعداً بنیاد Open JS را تشکیل دهد. دیلان همچنین به سازماندهی مجموعه جلسات و کنفرانس هالف استاک و TSConf کمک می کند. هنگامی که به طور فعال درگیر بهبود SitePen و درخواست ابزارهای توسعه‌دهنده بهتر نیس برنامه نویسی کودکان ت، دیلن از سفر کردن و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در کنفرانس‌های سراسر جهان لذت می‌برد.

چارلز هامبل در مارس 2014 به عنوان سردبیر InfoQ.com مسئولیت ایجاد محتوای ما از جمله اخبار، مقالات، کتاب ها، ارائه های ویدئویی و مصاحبه ها را بر عهده گرفت. قبل از به عهده گرفتن نقش تمام وقت در InfoQ، چارلز پوشش جاوا ما را رهبری می کرد، و مدیر ارشد فناوری PRPi Consulting، یک شرک برنامه نویسی کودکان ت تحقیقاتی بازشماری بود که توسط PwC در جولای 2012 خریداری شد. برای PRPi، او مسئولیت کلی توسعه همه موارد را داشت. نرم افزار سفارشی مورد استفاده در شرکت او حدود 20 سال در نرم افزارهای سازمانی به عنوان توسعه دهنده، معمار و مدیر توسعه کار کرده است. او در اوقات فراغت خود به عنوان 1/3 گروه تکنوی محیطی لندنی Twofish که اولین آلبوم آن پس از 14 سال سر و کله زدن با اسباب‌بازی‌های گران‌قیمت در فوریه 2014 منتشر شد، موسیقی می‌نویسد و تا جایی برنامه نویسی کودکان  که می‌تواند وقت خود را با همسرش می‌گذراند. خانواده جوان

به نظر می برنامه نویسی کودکان  رسد همه گیری کووید-19 تأثیر داشته است، به طوری که متریک توییتر Cobol را در رتبه هفتم قرار داده است، احتمالاً به این دلیل که تقاضا برای این زبان برنامه نویسی کودکان  در ماه آوریل و در میان درخواست ها برای ارتقاء بالا بود. 7 بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری در سال 2022

دیوید یک مهندس نرم افزار با بیش از 13 سال فعالیت در صنعت و علاقه مند به فناوری های وب است. تجربه کاری او از استارت آپ تا 500 شرکت فورچون متغیر است.

زبان های برنام برنامه نویسی کودکان ه نویسی برای انجام بسیاری از اهداف تجاری مختلف وجود دارند، بنابراین تصمیم گیری آگاهانه در مورد بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری مهم است. انتخاب زبان مورد تقاضا ممکن است جستجوی شغل شما را آسان‌تر کند و شغل شما را به عنوان یک توسعه‌دهنده نرم‌ برنامه نویسی کودکان افزار راضی‌تر کند. در این مقاله، ما بینشی در مورد هفت زبان برنامه نویسی پرتقاضا ارائه می دهیم و توصیه هایی برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید ارائه می دهیم.

زبان برنامه نویسی چیست؟

کامپیوترها نیز مانند برنامه نویسی کودکان  مردم از زبان های مختلفی برای برقراری ارتباط با اهداف استفاده می کنند. اصطلاح «زبان برنامه‌نویسی» به مجموعه زبان‌های موجود که توسعه‌دهندگان نر برنامه نویسی کودکان م‌افزار برای برنامه‌نویسی برنامه‌ها، اسکریپت‌ها، پرسش‌ها و موارد دیگر استفاده می‌کنند، اشاره دارد.

 برنامه نویسی کودکان  رزومه خود را در Indeed آپلود کنید

این پلتفرم شامل صدها برنامه نویسی کودکان دوره (در سطوح دشواری متفاوت) است که بر اساس سخنرانی‌های ویدیویی است و توسط متخصصان برتر صنعت که بیش از دانش کمی برای ارائه دارند، تدریس می‌شوند. می توانید زبان هایی مانند پایتون و HTML را یاد بگیرید و در موضوعاتی مانند یادگیری ماشینی غوطه ور شوید.

قبل از رفتن به برنامه های اشتراک، می توانید یک دوره آزمایشی 10 روزه رایگان داشته باشید تا بررسی کنید که Pluralsight واقعاً چگونه است. پس از اتمام آن، می توانید بین برنامه های ماهانه، سالانه و پریمیوم یکی را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید از طریق برنامه Pluralsight موجود در فروشگاه‌های اپل و اندروید به Code School دسترسی پیدا کنید.مسیر رایگان ۱۰ برنامه نویسی کودکان روزه PluralSight خود را شروع کنید

4. زمین بازی سوئیفت

زمین های بازی سوئیفت

Swift Playgrounds توسط اپل توسعه داده شد تا به کودکان بیاموزد که چگونه از Swift (زبان اپل برای توسعه برنامه) به روش های سرگرم کننده و جذاب استفاده کنند. در داخل پلتفرم، «سطوح» یا «چالش‌های» بسیاری وجود دارد که اصول اولیه توسعه اپلیکیشن موبایل را آموزش می‌دهد، که برای کودکان ۶ سال به بالا مناسب است.

Swift Playgrounds که به صورت رایگان در Mac و iPad در دسترس است، شامل یک رابط کاربری ساده است که در آن عناصر کد مانند متغیرها، حلقه‌ها برنامه نویسی کودکان و شرطی‌ها می‌توانند به راحتی در هر کجا که لازم باشد وارد شده و برای موقعیت‌یابی به اطراف کشیده شوند.

هنگام استفاده از این پلتفرم، بچه‌ها همچنین از طریق یک بازی سرگرم‌کننده در همان صفحه بازخورد زمان واقعی از کدهایی که می‌سازند دریافت می‌کنند، بنابراین همیشه می‌دانید با هر تغییر چه اتفاقی می‌افتد.

کاربران همچنین می‌توانند برنامه‌های خود را با دوستان به اشتراک بگذارند و چالش‌ها را از بازاری پر از برنامه‌های هیجان‌انگیز دانلود کنند. y توسعه دهندگان پیشرو سوئیفت.

رایگان در Mac و iPad موجود است  سن 6+ انواع سطوح پیچیدگی چالش ها را از بازار دانلود کنید از Apple.com دیدن کنید

5. Codeبرنامه نویسی کودکان .org

Code.org

Code.org یک سازمان غیرانتفاعی است که قصد دارد آموزش علوم کامپیوتر را برای همه کودکان در جهان در دسترس قرار دهد. این سازمان محدوده سنی K-12 را هدف قرار داده و دوره های رایگانی را تنظیم کرده است که می تواند برای شروع گروه های سنی مانند کودکان 4-6 ساله و 8-12 ساله ها با برنامه نویسی و کدنویسی استفاده شود.

هر دوره شامل آموزش های ویدئویی است و همراه با یک تمرین عملی سرگرم کننده در پایان ارائه می شود که به کودکان کمک می کند تا آنچه را که آموخته اند به کار ببرند و در عین حال سطح علاقه خود را بالا نگه دارند.

در حالی که اصول اولیه را به کودکان کوچکتر آموزش می دهد، کودکان بزرگتر می توانند زبان های واقعی مانند HTML و جاوا اسکریپت را یاد بگیرند و در برنامه نویسی کودکان طول مسیر بازی ها و وب سایت ها را بسازند.

برای افراد بالای 12 سال، همچنین شامل مجموعه ای از منابع است که راهنمایی در مورد ادامه آموزش علوم کامپیوتر ارائه می دهد. به طور کلی، این یکی از بهترین وب سایت های برنامه نویسی برای بچه ها از K-12 است!

 رایگان رای کودکان K-12  دوره های ویدیویی با تمرینات عملی برنامه نویسی کودکان سرگرم کننده دوره آموزشی مناسب برای هر گروه سنی مشاوره و راهنمایی برای کودکان بالای 12 سال از Code.org دیدن کنید

6. کد پذیر

کد پذیر

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 381 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:56

و نگران نباشید! این یک برنامه نویسی کودکان تجربه خسته کننده نخواهد بود که آنها را بخواباند. در عوض، آن‌ها تمام یادگیری‌ها را با ساختن پروژه‌های سرگرم‌کننده و انجام بازی‌های جذاب انجام می‌دهند. پس بیایید شروع کنیم!برنامه نویسی را با 18 بهترین وب سایت برنامه نویسی رایگان برای کودکان در سال 2022 بیاموزید

1. خراش

خراش

اولین مورد در لیست من قطعاً باید Scratch باشد، که یک زبان برنامه نویسی رایگان است که توسط آزمایشگاه رسانه MIT ایجاد شده است. Scratch به طور خاص با هدف کمک به کودکان خردسال در توسعه تفکر سیستماتیک، خلاقیت و مهارت‌های همکاری خود در حین یادگیری اصول کدنویسی برنامه نویسی کودکان و برنامه‌نویسی توسعه داده شد.

مناسب برای سنین 8 تا 16 سال، رابط کاربری Scratch به کودکان اجازه می دهد تا بلوک هایی را که عملکرد خاصی را انجام می دهند به راحتی بکشند و رها کنند و آنها را مانند یک پازل به هم بپیوندند. آنها این شانس را دارند که بدون نگرانی در مورد چیزهایی مانند نحو، بازی، انیمیشن و داستان بسازند.

با دانلود برنامه رایگان Scratch که برای Windows، macOS، ChromeOS و Android در دسترس است، می‌توان به پروژه‌ها به صورت آنلاین کاملاً رایگان دسترسی داشت و می‌توان از آنها به‌صورت آفلاین استفاده کرد.

یکی از مزایای اصلی Scratch، جامعه منبع باز پررونق آن است که در آن کودکان می‌توانند پروژه‌های خود را پست کنند و در برنامه‌های جالبی که توسط کودکان دیگر برنامه نویسی کودکان ساخته شده‌اند غواصی کنند. در حال حاضر، بیش از 10 میلیون کودک با استفاده از این پلتفرم شگفت‌انگیز و رایگان، کدنویسی رایگان را یاد گرفته‌اند!

دسترسی رایگان برنامه آفلاین Scratch برای Windows، macOS، ChromeOS و Android در دسترس است سنین 8 تا 16

رابط کشیدن و رها کردن جامعه منبع باز پر رونق به Scratch.mit.edu مراجعه کنید  2. مبانی علوم کامپیوتر توسط Brilliant.org

Brilliant.org مبانی علوم کامپیوتر

یک ورودی نسبتا جدید در لیست، Brilliant.org یک پلتفرم در حال رشد سریع است که بر ریاضیات، علوم و علوم کامپیوتر متمرکز شده است. آنها بر آموزش  برنامه نویسی کودکان مفاهیم با انیمیشن‌های بی‌پروا و شبیه‌سازی‌های خیره‌کننده تمرکز می‌کنند که تضمین می‌کند دانش‌آموزان شما در حال یادگیری هستند و نه فقط به خاطر سپردن.

با استفاده از مسیر مبانی علوم کامپیوتر، دانش‌آموزان از مبانی علوم کامپیوتر، لایه‌ای در الگوریتم‌ها و ساختار داده‌ها استفاده می‌کنند و در نهایت به شبکه‌های عصبی می‌رسند. اگر بخواهند در تجزیه و تحلیل داده ها شروعی جهشی داشته باشند، حتی یک دوره پایتون در اشتراک وجود دارد.

بنابراین بچه هایی که واقعاً به آن علاقه دارند می توانند از «سلام جهان» به اصول اولیه هوش مصنوعی بر روی یک پلت فرم بروند. آن‌ها همچنین سؤالات زیادی برای ورود به جلسه با توضیحات متفکرانه برای بررسی و تقویت مفاهیمی که آموزش می‌دهند، دارند.

این دوره‌ها کمی به سمت قدیمی‌تر تمایل دارند و دانش‌آموزان دبیرستانی و حتی کالج را هدف قرار می‌دهند. ما همچنین از تعدادی از والدین شنیده‌ایم که برنامه نویسی کودکان مشکلات رایگان را برای برقراری ارتباط با تحصیلات فرزندانشان جالب می‌دانستند. و برخی از معلمان الهاماتی برای وارد کردن به کلاس پیدا کردند.

دسترسی اولیه رایگان و آزمایشی حق بیمه ارزش عالی نسبت به هزینه بدون نیاز به تجربه کدنویسی بهترین برای دانش آموزان دبیرستانی و کالج آزمایشی رایگان 7 روزه درخشان + 20٪ تخفیف 3. Code School توسط Pluralsight

مدرسه کد توسط Pluralsight

مناسب برای همه گروه‌های سنی، Code School (در حال برنامه نویسی کودکان حاضر Pluralsight) مکانی عالی برای مهندسین نرم‌افزار مشتاق برای یادگیری مفاهیم و تکنیک‌های اولیه و پیشرفته در زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف است.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 417 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:44

یک برنامه درسی برنامه نویسی کودکان سرگرم کننده و جذاب برای بچه های هر کلاس وجود دارد تا با کمک دروس ویدیویی کدنویسی را یاد بگیرند. معلمان و مربیان متخصص علوم کامپیوتر برنامه نویسی، کلاس های برنامه نویسی زنده 1:1 را بر روی یک پلت فرم بومی سفارشی ارائه می دهند.

زبان های برنامه نویسی: HTML، CSS، SQL

این یکی از بهترین پلتفرم های رایگان برای یادگیری مهارت های برنامه نویسی front-end و پایگاه داده است. محتوای اینجا عمدتاً بر مبتدیان متمرکز است. پس از اتمام دوره خود، نحوه عملکرد ساختارهای داده برنامه نویسی معمولی را درک خواهید کرد و یک ایده اولیه از مفاهیم برنامه نویسی شی گرا (OOP) به دست خواهید آورد. اگرچه گزینه‌های محدودی وجود دارد، اما هر ماژول برای اطمینان از دریافت بهترین برنامه نویسی کودکان منابع برنامه‌نویسی کاربردی در برنامه‌نویسی کامپیوتر طراحی شده است.

زبان های برنامه نویسی: Python، R، Java، Javascript، C#، C++

این یک پلت فرم ارزشمند برای دانشجویان علوم کامپیوتر است. عمدتاً بر ارائه دوره های عمیق در سطح دانشگاه متمرکز است. این پلتفرم یک منبع عالی برای همه رشته های علوم کامپیوتر است. شما می توانید به دوره های دانشگاه استنفورد، دانشگاه میشیگان و سایر موسسات برتر دسترسی داشته باشید. با بیش از 250 دوره آموزشی در مورد زبان های برنامه نویسی مختلف، برای هر یک از شما چیزی کوچک وجود دارد. بسته به علاقه خود می توانید زبان دوره، سطح، مدت زمان، مهارت های خاص و نحوه یادگیری را انتخاب کنید.

زبان های برنامه نویسی: برنامه نویسی کودکان جاوا، پایتون، سی شارپ، پی اچ پی، روبی، HTML

این پلتفرم مهارت های مورد نیاز برای مدیریت یک پروژه خاص را به شما می آموزد - از ساختن یک اپلیکیشن موبایل گرفته تا ساخت وبلاگ وردپرس. رویکرد یادگیری و تمرین محور این پلتفرم تضمین می کند که بدون اتلاف وقت زیاد، به طور موثر یاد می گیرید. پس از ثبت نام، Treehouse یک آزمایش 7 روزه رایگان ارائه می دهد که در آن به وب سایت دسترسی کامل دارید و آنچه را که به آن علاقه دارید انتخاب می کنید.

زبان های برنامه نویسی: علوم داده، علوم کامپیوتر، HTML و CSS، پایتون، جاوا اسکریپت، SQL

Codecademy برنامه های یادگیری شخصی سازی شده را بر اساس اهداف و علایق شما در زمینه هایی مانند توسعه وب، علم داده و علوم کامپیوتر ارائه می دهد. آنها بیش از 180 دوره را برای انتخاب شما ارائه می دهند. آن‌ها آزمون‌های روزانه و ویدئوهای مختلف پروژه‌ای از کارشناسان دارند تا مهارت‌های خود را آزمایش کنید. همچنین می‌توانید گام به گام کار کارشناسان را تماشا کنید تا به شما در درک برنامه نویسی کودکان بهتر مفاهیم دنیای واقعی کمک کند.

بهترین برنامه های برنامه نویسی برای مبتدیان

هدف Lightbot آموزش منطق برنامه نویسی و کدنویسی به بچه ها از طریق یک بازی مبتنی بر پازل است. بچه ها موظفند وظیفه نورپردازی کاشی ها را با دادن مجموعه ای مناسب از دستورات تکمیل کنند. در حین بازی، آنها درک اساسی از حلقه ها و رویه ها را توسعه می دهند. این در همه دستگاه ها - iPad، IOS، Android در دسترس است. علاوه بر این، این بازی برای مخاطبان جوان‌تر هدف‌گذاری شده است، اما برای افرادی مناسب است که برای اولین بار برنامه‌نویسی را شروع می‌کنند و می‌خواهند مفاهیم مهم را قبل از شیرجه زدن به یک زبان مناسب درک کنند.

CodeCombat با استفاده از برنامه نویسی مبتنی بر متن، پایتون و جاوا اسکریپت را به بچه ها آموزش می دهد. آنها با بازی های نقش آفرینی و گرافیک سرگرم کننده خود، یادگیری Python و JavaScript را برای بچه ها جالب تر می کنند. پس از تکمیل موفقیت آمیز یک سطح، آنها می توانند به برنامه نویسی کودکان وظایف و برنامه نویسی پیچیده تر ارتقا پیدا کنند. دنیاها و سطوح متعددی برای کاوش و تشویق کودکان به چالش‌های سخت‌تر کدنویسی وجود دارد.

یک پلتفرم کد نویسی که در آن برنامه نویسی توسط یک کوچولوی دوست داشتنی آموزش داده می شودهیولا. بچه‌ها از طریق یک سری دستورالعمل‌ها استفاده می‌شوند که در آنها یاد می‌گیرید که کد جاوا اسکریپت را دستکاری کنید تا به یک اثر دلخواه قابل مشاهده برسید. Code Monster به توسعه علاقه کودکان به نحو و ویژگی های زبان های برنامه نویسی از سنین پایین کمک می کند. پس از راه‌اندازی آن از مرورگر وب، نیازی به اتصال برنامه نویسی کودکان اینترنتی فعال ندارید و برای بارگذاری صفحه نیازی به ثبت‌نام، تأیید یا اینترنت نیست.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 404 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:02